http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

6.5.12

MOZGALMAS NAPOK


Mozgalmas és eseményekben gazdag napok vannak mögöttem .Voltam Kecskeméten nagyon jól éreztem  magam köszönet a kedves rendezőknek .Nagyon szép volt a Megfoltozott Emlékeink kiállítás is ,ahol ez a két munkám  volt kiállítva .Találkoztam nagyon kedves barátokkal nagyon hasznos és jó beszélgetések voltak ,akit már a blogról ismertem most személyesen is találkoztunk Ilikével Ő egy tünemény .Vásárolni nem akartam de hát az ember csak elcsábul egy kicsit na nem nagyon .
Maradtam még az Alföldön ,mivel rokonság Kecskemét környékén él.
Vasárnap  vásár Kecskeméten hú de szépségeket találtam csipke meg stb,majd mutatom a kincseket .
Vasárnap délután viszont kellemetlen hír itthonról,kisebbik lányom kórházba került ,5 napos szabi megszakítva .Hétfőn az első Pest felé induló busszal haza indultam ,mivel nem minden nap fordulok meg Pesten izgalommal voltam hogy jutok a Népligetből a Déli pu -ra de némi telefonon történő navigálással oda értem szerencsésen ,mért ne a  vonat előttem ment ki .Na és az egész várost át kell utazni ha Győrbe akar menni valaki mivel csak Du -ra hagytak egy busz járatot ami máskor 3 óránként indult 4órával több időbe kerül ezzel az új menet rendel haza jutni az Alföldről .Már Én húztam volna a vonatot csak már Győrbe érjek ,irány a kórház .Istenem egy ki nem kezelt infulenza milyen betegségeket tud maga után hagyni .Mert a nem megyek orvoshoz munka hely stb ,és két kicsi gyereknek meg kell élni hogy az édesanyát elviszi a mentő.Nagyon nehéz napok voltak minden vizsgálatot köröm rágva várni .Remélem most már helyre fog állni lassan a régi egészsége ,csak hosszadalmas lesz sajnos.
Szombaton meg volt Vivien ballagása ,nagyon szépek voltak a piros ruhás kis lány ballagott.
Most meg lehet aggódni az érettségi miatt.
:))
Hogy örülne az anyu a dédunokáinak,szerencsére mind a tíz dédunoka ismerte és emlékeznek rá .
Csak látni akarlak, 
Anyu, fényes csillag, 
látni, ahogy jössz, jössz, 
mindig jössz, ha hívlak. 

Látni sietséged,
angyal szelídséged,
odabújni hozzád,
megölelni téged

3 megjegyzés:

Ábrahámné Éva írta...

Drága Marika !
Nagyon mozgalmas napokon vagy túl!
Mielőbbi jobbulást a lányodnak!
Az unokának jó jegyeket az érettségihez!
Neked sok erőt egészséget az izgalmas napokhoz!

Lonci írta...

Sok minden összejött, de ezek után már csak a jó jöhet!!!
Lányodnak mielőbbi teljes gyógyulást kívánok, neked pedig sok erőt ezekhez a megpróbáltatásokhoz, gyönyörű unokáid vannak:)))

Böbe Morzsák írta...

Örülök, hogy a kecskeméti kiállításra elmentél. Annál szomorúbb viszont a hír, hogy Lánykád kórházba került. Remélem már jobban van! Nagyon aranyosak, szépek az unokák!