http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

17.5.12

ÁGYNEMŰ PAPLAN

Cindy   blogját nagyon régóta követem csodáltam szép munkáit  wholecloth vagyis ágynemű paplan.Két hete rendeltem tőle egy kézi könyvet ,ami nagy segítségemre volt az elinduláshoz .Rendelés után egy órával már meg is érkezett a  kézi könyv pdf formában fél éjszaka fordítás  minél előbb akartam tudni minden fortélyáról ennek a technikának.Fejbe már nagyon sokat varrtam terveztem nézegetem a gyűjtögetett kincseket  .Sok technikát kipróbáltam ,már a foltvarrásba ,festetem táskák készítése azt szeretem csinálni de nagy szerelmem a szabad gépi tűzés ,ez a technika szabadságot ad nem szeretem az előre rajzolt mintákat görcsölök vele csak nem tudom folyamatosan mozgatni az anyagot, mivel fog az előre rajzolt minta ,ezért csak az irány vonalakat rajzolok a munkán.Az első munka ,hát ezen az úton fogok most bolyongani magamnak kell kitaposni ezt az utat.Ma ezt a égi csipkét varrtam az alapra gyöngyözést kell még befejezni .

Nincsenek megjegyzések: