http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

19.1.12

CSOPORT VARRÁS

MONIKA hívott bennünket varrjunk csoportba jelentkeztem 100-ik voltam véletlen játéka.
Meg varrtam ,nem így akartam nem ez volt a terv pont kiszámítva indultam , hogy négy blokk ,ki jön de elszabtam .Nem" tom" hogy kevertem kavartam de ez jött csak  ki a pont kiszámított anyagból. Pedig már a kézimunka klubba is csináltuk mutattam a lányoknak .Na ez  lett a  nem figyelésből .Lehet holnap csinálok egy négyeset.Csak azért is!!

Quilting

3 megjegyzés:

Hopi-Patch írta...

Én semmi kivetnivalót nem látok benne, ez úgy jó, ahogy van!
Szép lett, gratulálok!

Györgyi írta...

Én is hasonlóan jártam. Kiszabtam 15x15-re, majd szépen konstatáltam, hogy az nem osztható 4-gyel. Mármint pontosan nem. Így másik anyagból készült és az is csak 12x12-es, de azt meg nagyon kicsinek találom. Sajnos anyagvásárlás ennek a vége... :)

Szép a blokkod és szerintem így egymagában is mutatós!

ParisMaddy írta...

So pretty, Marika. :)