http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

30.9.11

ISMÉT RÉGIBŐL ÚJAT

A hét elején Pesten jártam nem akartam én vásárolni ,sétálgatunk az unokámmal,beszélgettünk ,hát nem egy turi jött velem szembe .Hát be kellet menni meg nézni  Pesten milyen egy turi ,mivel Én csak egy vidéki lány vagyok .
Ezt a gyöngy szemet találtam (nekem az ),nézet is furán az eladó na ez a buggyant mit akar azzal a stoppolt ,megsárgult avitas terítővel ,szélén letépett csipkével  nagyon tetszet látszott is tán  rólam ,mindegy alkudtam is rá de nem engedett ,gondolta ezért az árért is elviszem ,jól gondolta. Mára lett kész ez lett ,sajnálom ,hogy az eredeti állapotában elfelejtetem lefényképezni.De most a sok rejtett kincseimről csinálok képeket legyen össze hasonlítás.
Quilting

6 megjegyzés:

martina írta...

Ezek a falvédők ebben a feldolgozásban nagyon tetszenek, különösen ez az utolsó.

Luca írta...

Nagyon szép lett!

Anyinyóka írta...

Gyönyörűséges a régi terítő, és ezzel a tűzéssel mesés lett.

Monika írta...

Fantasztikusan tűzöl!!!!!Annyira szeretem,hogy megőrzöd és újraéleszted a régi kézimunkákat!

Lonci írta...

Végre sikerült bejutnom a blogodba - Marika ezt nagyon szépen "restauráltad", egy igazi kinccsé varázsoltad:)))

Katalin írta...

Nagyon szép. Jó ízlésre vall! Ügyes vagy!