http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

24.7.11

KÉT HÉT NYARALÁS

Gyorsan eltelt a két hét nyaralás Hévízen . De nagyon szép két hét van mögöttünk.Jók voltak a kezelések ,sőt még meglepetés is ért mivel a kezelési jegyek árai olcsóbbak lettek . Vissza kell rázódni a régi hétköznapokba.





Hévízen a Szőlőskertben található ez a csodálatos  templom a temetőbe ,mivel nem tudtam Édesanyám sírjához kimenni itt mondtam el egy imát, 16-án volt három éve hogy elment .

Quilting

4 megjegyzés:

Lonci írta...

Helló Marika, örülök hogy jól érezted magad és remélem a kezelések is használtak - már lassan elvonási tüneteim voltak, hogy nem látom a munkáidat:)

Marika írta...

Kedves Lonci !
Most a nyaralást kell kipihizni:)
Egy hét unokázás jön ,utána munka mert nyakunkon a kiállítás.

Jutus írta...

Örülök hogy jó volt és hogy újra látlak és most jó unokázást!!!:)

Juhizs írta...

Szeretem Hévizet - szép, hangulatos hely. (Bár, én csak egy-egy napon voltam ott, amikor voltam)