http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

9.5.11

RONGYOS RÓZSA


 Már jó ideje piszkálja a fantáziám a rózsa készítése textilből ,gézből már nagyon sokat csináltam .Varrós napokon Tbányán soknak mutattam a géz rózsa készítést .Most két technikát találtam ki magamnak ( nem újdonság) nem találtam fel a Spanyol viaszt . Nagyon szép rózsát készítenek látom pár külföldi blogon  ,meg videón ,de nagyon nem találtam leírást róla .Látom Én ,hogy így tekerik meg amúgy és hipe hoppá kész a rózsa .De mindenki úgy mutatta mint Rodolfo a bűvész mutatványát .ne ám hogy lehessen látni,ellesni valamit is.
Tanultam a szalag hímzést na itt most hasznát vettem ,hát csak rá kellet jönnöm (későn érő vagyok ),hogy ezt lehet csinálni textil csíkból is .
Másik meg a pödröm tekerem Tatabányán mutatták de az enyém mégsem olyan ,tetszik mert egy kicsit rongyos ezt a nevet is kapta tőlem  rongyos rózsa.sok munka díszítésére alkalmasak .
De közben varrogatok is egy takaró készül de nagyon keservesen,akar haladni ,vagy kedv hiányzik vagy az idő.



Quilting

4 megjegyzés:

Juana Castañeda írta...

Unas rosas muy bonitas.
Un beso.

Edina írta...

Ügyes vagy! A varrás nekem is igen nehezen megy, vagy kedvem nincs, vagy időm :)

Jutus írta...

Jajj Marika,ez a takaró már megint csodák csodája lesz,gyönyörűen alakul!!!Majd jön a kedv,ha a napocskával feltöltődsz egy kicsit,meglátod és akkor piff-paff készen lesz.:))
Gyönyörű,egyedi lett a rózsád!!!

Luca írta...

Jópofák a rózsák. Az első technikája hasonlit a dália készitéséhez.
Hú, de szép a takaró tűzése.....
Nekem is napok óta az asztalon vár kiszabni való.....