http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

23.5.11

MAJD BELÜL HORDOM

Hibát  ejtetem, nem kicsit, hanem nagyot a minta egyik fele a kis táskán fordítva lett össze varrva,addig ,addig forgattam , hogy észre sem vettem ,csak mikor már totál kész volt a kis" rityikülöm .De viszont cipzárt még az életbe ilyen jól nem varrtam be semmibe .Nem volt lelkem szét szedni már csak  a cipzár miatt sem .Minden nem jöhet össze ,valami gubancnak mindig kell lennie .A fényképezőgépem is elromlott remélem meg tudom  csináltatni .Mért is ne a szavatossága is lejárt .
Rózsa pödrés is volt nyakláncnak állítottam össze.
Quilting
 Régi pólóból  is  nyaklánc  készült.

4 megjegyzés:

Ági írta...

Ha nem hívod fel a figyelmet, akkor talán magamtól nem is látnám akkora hibának a szárak irányát. Így akartad és kész! Szerintem ebből ne csinálj akkora problémát!

A nyakláncok jók lettek, de ha jó lesz a fényképezőgéped, akkor megnézném élesben is :-))
Ági

Lonci írta...

Nagyon aktívan teltek nálad az elmúlt napok, tetszik a táska fazonja:)

Monika írta...

Szerintem is pont így egyedi a rityikülöd.:)Szép nagyon a textil mintája!!!!

Jutus írta...

Nagyon aktív vagy már megint szépeket készítettél!!!A táskán én sem vettem észre a mintát.:))