http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

24.11.10

FELAJÁNLÁS

Felajánlás céljából készült a falikép városunk stúdiójába . Lett volna rá időm de mindig csak húztam halasztottam tervezgetem  mit is kellene készíteni .Hétfőn  szóltak kész vagyok e  ,hát fejbe igen, de még a munka az nincs sehol  .Rozsdás ,barnást színt kért a dekoratőr. Mutattam az anyagot ami elfekvőbe volt  a jó lesz még valamire, megfelelt szín  és a   méret is.  De halvány fogalmam sem volt mit hozok ki ebből az anyagból .Útközben járt az agyam mit csináljak beugrott hát letűzöm egyszerűen és kész .Hát ezen agyaltam majd egy hónapig ami hazafelé az úton egy perc alatt eldőlt .

8 megjegyzés:

Edina írta...

Nagyon szép, mint mindig :)

Lonci írta...

Csatlakozom Edinához, a színe is nagyon tetszik:)

Bebi írta...

Egyszerűen gyönyörű!!!
Úgy szeretném ezt én is megtanulni...

ParisMaddy írta...

egy szép. I LOVE IT.

Juana Castañeda írta...

Gracias por tus felicitaciones. Tus trabajos de acolchado son siempre impresionantes, tienes un dominio de las plumas espectacular.
Un beso.

Steffi írta...

Liebe Marika,
das ist aber ein wunderschönes Weihnachtszenario, das du da als Header eingestellt hast. Deine Quiltarbeit ist auch traumhaft schön.
Libe Grüße und eine schöne Vorweihnachtszeit
Steffi

Aranyalma írta...

Marika, ezt imádom benned: "...hát letűzöm egyszerűen és kész." xD

Az utóbbi egy hónapban megtanultam valamit. Egy papírkára van felírva és a műhelyben az eszközök előtt mindig szem előtt van, hogy sohase felejtsem el: NE TÖCSKÖLJ!
Erről szól az egy perc... te már tudod, hogy kell ezt csinálni! :)))

Neyde Arte Artesanato írta...

OLA! Marika Estou aqui para desejar uma Semana de muitas ALEGRIAS e Saúde,beijos