http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

22.8.10

HELYZET JELENTÉS SOS !!!

Jelentkeztem egy pályázatra 30 dollár értékű vásárlási utalványt lehet nyerni .
Nagyon szoros az állás pár pont az elsőbbségem .
kedves foltos lányok segítsetek  és aki erre jár segítsetek egy szavazattal mivel egy gépről csak egy szer lehet szavazni
.Segítségeteket nagyon szépen köszönöm .
És nagyon szépen köszönöm annak is aki már szavazott

VASÁRNAP MA ÉJFÉLIG LEHET CSAK SZAVAZNI

VIRÁGOK ÉS INDÁK
ITT lehet szavazni  erre a takarómra !!

.http://quiltinggallery.com/2010/08/20/vote-now-flower-quilts/


27 megjegyzés:

Ledorka írta...

Te vezetsz! Jaj, de jó! :)) Szavaztam rád, természetesen. :)

Kaoka írta...

Szorítok! Utca hosszal vezetsz, meg kell nyerned. :)

Kékbálna írta...

Szorítok! Szavaztam rád, remélem te nyersz

Marika írta...

Jaj nagyon aranyosak vagytok :))
KÖSZÖNÖM !!!

Szegusz írta...

Szavaztam én is. Remélem, te nyersz!!!

borcsamama írta...

Szavaztam, és drukkolok neked. Toronymagasan vezetsz, megjegyzem nem alaptalanul.

Marika írta...

Szegusz és borcsamama!
Nagyon szépen köszönöm kedvesek vagytok :)))!

Névtelen írta...

Jöttem én is rögtön, ahogy olvastalak, és szavaztam is rád. Szuper, hogy te vezetsz. Kívánom, hogy te nyerj. :) Szépet alkottál nagyon.

Marika írta...

Katus !!
Nagyon szépen köszönöm a szavazatod:)

Lente Julcsi írta...

Én is szavaztam :)

gromine írta...

Szurkolok, hogy Te nyerj, már én is szavaztam.

Marika írta...

JULCSI!
Nagyon szépen köszönöm :))

Marika írta...

gromine !
Nagyon szépen köszönöm:))

Lonci írta...

Hajrá Marika,szavaztam és győzni fogsz:))))

Marika írta...

Lonci!!
Nagyon szépen köszönöm :))

F.Gina írta...

Szavaztam ! Jelenleg 50 szavazattal vezetsz ! Remélem, így marad :))

Marika írta...

F Gina !!
Nagyon szépen köszönöm :))

dixike12 írta...

Én is szavaztam, nagyon szép a takaró főleg a tűzés

Marika írta...

dixike!
Nagyon szépen köszönöm :)

Kata írta...

Én is szavaztam!!!!
Szerintem könyvelhető is a nyertes :)

Cinella írta...

Délután szavaztam, és akkor Te vezettél! Nagyon drukkolok!

beszand írta...

Sok sikert, még mindig te vezetsz!Szurkolok!

Marika írta...

kata cinelle beszand !!!

Köszönöm hogy szavaztatok :))

Lonci (Győr) írta...

Én is szavaztam, ugyan ma reggel, mert most jutottam el ide, de még elfogadott:-)))
Nagyon szép a munkád, örülök, hogy belevágtál:-)))))))))))
Gratulálok!

Marika írta...

Lonci(Győr)!
Nagyon szépen köszönöm !

Ledorka írta...

Lányok, akinek dinamikus Ip-je van, az megpróbálhat többször szavazni. Nekem sikerült. ;) Magasan vezetsz! :)))

Neyde Arte Artesanato írta...

OI!Tudo bem?
annanbartes.blogspot.com >> OK

http://recantodasletras.uol.com.br/autores/annaribeiro >> poemas.OK

>> NEYDE BOHON / ARTES
>> Anna Ribeiro (NEYDE) Poemas

Neyde / Brasileira- casada com Hungaro
BEIJOS >> PUSZI