http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

5.7.10

MA MAGAMNAK VARRTAM


Szoknya volt eredetileg ,hát most táskaként szolgál .Vékony bársony ,de még egy kivan szabva olyan termetes asszonyságé volt a szoknya mert jó nagy méret ..Ezt már magamnak készítettem ,ha el nem csalja valaki .Ma már meg is szellőztetem !Délután a közeli városba kellet menni mert a mágnes zár el fogyott . Ott volt közel a turi ,én nem akartam be menni ,de hát csak elcsábultam ,jól megtömött szatyorral jöttem ki .Találkozó a megbeszélt helyen lánykámmal és Ő ,nééz anyu,csak mágnes zár volt a terv .Hát én csak benéztem ,..mondom én.Most lekicsinyítem a mintát és az unokáknak fogok  varrni  olyan kicsi csónak formát  .

9 megjegyzés:

Jutus írta...

Hűűű de belelendültél a táskákba,nagyon szépek,gondolom örül a család is!!!!:))Nagyon szép lett mind,de ennek az anyaga nagyon nagyon tetszik!!!!:)9

Edina írta...

Szuper :)

Szegusz írta...

Nagyon jó lett!!! Gratulálok!

Lonci írta...

Az eddigi táskák is nagyon tetszettek, de most ez az első helyezett:)

Lonci írta...

Nem tudom hova tűnt a reggeli bejegyzésem, megismétlem.Az eddig készített táskák is tetszettek, de ez lett most a dobogós nálam:)

ParisMaddy írta...

Yes, Szuper! Love the fabric.

F.Gina írta...

Kincs egy ilyen nagyi a háznál :))

gromine írta...

Szuper lett ez a táska..

Orbis írta...

Nekem is nagyon tetszik ez a táska, az anyaga is gyönyörű. A többi is nagyon szép!