http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

5.6.10

Szakkörös találkozó

A mai napra RITA szervezte meg az első szakkörös találkozót .
Ami nagyon remek volt ,nagyon jó hangulat ,kedves társaság jött össze ,aki ott volt nagyon jól érezte megát .
Rita nagy odafigyeléssel gondoskodott gyerek programról .
.Rólunk meg nem is beszélve  Rita még egyszer nagyon szépen köszönöm -jük ,a találkozó meg szervezését és a fáradozásod ami nem kevés munkával járt.ezt az ajándékot kaptam gromine Tündétöl
És ezt varrtam ,kicsit bancsít de így aranyos .



5 megjegyzés:

Rita írta...

Örülök ha jol éreztétek magatokat!

Lana írta...

Már úgy vártam a képeket! Nagyon jól éreztem magam!!! Nagyon köszi Rita, hogy megszervezted. Marika, neked is köszi az útmutatást... :)

Jutus írta...

Drága Marika!Olyan jó volt már találkozni,nagyon köszönöm a sok segítséget,útmutatást és kedvességed!!!Nagyon várom az újjab találkozást!!!!!

dit írta...

Nagyon jó lehetett nektek,a tegnapi nap, aranyos a baglyocska. Szép ajándékot adtál a többiéknek /kíváncsiskodtam Tünde blogjában... ha én így tudnék tűzni, de boldog lennék!/ További tartalmas szakkörös találkozókat mindannyiótoknak! :o)

ParisMaddy írta...

What a very cute critter. Have a wonderful day.