http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

26.6.10

KÉTSZER MELEGSZÜNK

Fát fűrészeltünk  a kandalót etetjük vele majd a télen . Nagyon szeretem mikor ég a tűz és melegebb  is van  mint ha gázzal fűtenénk .Dani unokám segített, melege volt nagyon  a Papa mondja  na Dani kétszer melegszünk, mért Papa?Hát most, meg majd a télen, Dani nagy bölcsen, hááát  igazad van Papa.

Közben elkészültem a felajánlásommal.
 Egy folt a tiszta vízért

Globális Quilt Projekt Központi Afrika Köztársaság

3 megjegyzés:

Jutus írta...

Nagyon szépek lettek a blokkjaid Marika!!!!

Kerestem a virágokat,de nem találom,pedig nekem azt írta ki a rendszer hogy olyan megjegyzést írtál.:)))

mmama írta...

Én meg először azt hittem eltévedtem......
Ennyi fát bizony nem kis munka sem összevágni sem felstószolni elhiszem hogy beleizzadtatok.
És még varrni is van időd !

Juana Castañeda írta...

Gracias, por tus comentarios tan cariñosos.
Un beso