http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

14.6.10

Asztal terítő.

Kékfestő anyagot ,úgy kaptam ,csipkével volt díszítve ,hát azt leszedegetem .Majd jó lesz valamire,jelszóval.
Most más szolgálatot szántam az anyagnak csipke nélkül .
Az ősszel Határtalanul kiállításon  nagyon sok csodálatos   kékfestős munka volt.
Azt hiszem egy kicsit szívembe  és fejembe is zártam  és most ott motoszkál .
Tegnap délután a nagy melegtől elbújva és a mai szabadnappal (hétfő lévén nem kell főzni) csinálgattam  asztal terítőnek szántam.
A tűzés van még hátra amit már szeretnék megtervezni ,nem csak hangulat és kedv szerint, csak nyomni a pedált .Hááát nem tudom sikerül e nekem betartani a szabályos  szabad gépi tűzést .
Na alszom rá és majd eldől minden a varrógép tűje alatt. Van kis elcsúszás is a munkán de "direkt "" így akartam, már nem tudtam korrigálni , vagy más megoldást találni, kevés a tapasztalat e téren biztos.
Úgy hogy így marad ,majd a tűzés egy kicsit megszépíti  remélem .





8 megjegyzés:

Monika írta...

Kit érdekel az elcsúszás????Ilyen elcsúszást,CSAK TE tudsz varrni!:)
Tudod: egyedül csak Isten alkot tökéleteset...
Ez pont így szépséges,ahogy van!!!!

Marika írta...

Mammka! Engem érdekel meg bánt is !
Tudod a vers mit mond!"Dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes.

Ági írta...

Nem láttam rajta elcsúszást, szerintem nagyon szép lett! A tűzés szépen fog rajta mutatni.
Ági

Edina írta...

Igazán szép lett, biztosan gyönyörű tűzést készítesz rá!

Rita írta...

én látom, de csak akkor ha kinagyitom a képet :-))) Marika, szerintem ezt csak mi látjuk, sok-sok év foltos tapasztalattal hátunk megett.....
Tudom erre én azt szoktam mondani, hogy engem nem érdekel ki látja, én látom és dühöngök miatta :-))))))Nagyon jo a kékfestö anyag és a minta is tetszik....... most varrtam Sophia-nak egy kékfestö ruhát kis fodros fehér bluzzal, nekem nagyon bejön ez a fajta anyag. Ne zavarjon az elcsuszás, tul tökéletes lenne nélküle.
(és akkor azondaná drága egyetlen de szemtelen magzatom: anyu, nem is látszik rajta hogy te csináltad !!!!)

Jutus írta...

Ez jó volt Rita!!!!:DDD
Szerintem nem látszódik rajta semmi ,ami nem odavaló!!!!Tessék szépen letűzni és azt is megmutatni nekünk,hagy szívjuk magunkba a szépet!!!:))

gromine írta...

Nagyon szép lett, és a tűzéssel meg még szebb lesz.
Jó lenne, ha én ennyi "elcsúszással " tudnék varrni:)

Orbis írta...

Sokat kell még gyakorolnom, hogy ilyen elcsúszottat varrjak :) Ráadásul én se találom, mi vele a baj. Nagyon szép!