http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

27.4.10

ZSEPI TARTÓK KÉSZÜLTEK

Zsepi tartókat kért az unokám és egy  neszit az iskolába viszi .
Szorgalomból csecsemőápolási szakköre jártak az osztályból ,megyei versenyen második helyezettek lettek .
Nagyon elvolt keseredve ,ők számvitelire járnak ,a másik csapat  aki mehet az országosra pedig egészségügyesek voltak.Érthető volt az előnyük ,de igazságtalanságok is  voltak (szerintük).
 A felkészítő védő néninek adják majd ,megköszönve a felkészítésüket .
De volt nagy gondom (én csináltam )  neki álltam szervizelni a varrógépeket olajozás ,portalanítás stb .Tegnap fél éjszaka birizgáltam na aztán jól el birizgáltam alig tudtam helyre állítani .Mert a Lidikével csak varrok ,az Elna pedig csak a szabad tűzésben vesz részt .
Ma délutánra csak  helyre álltak a masinák .Meg az idegeim is !! Féltem ,hogy szerelő kel.







Nincsenek megjegyzések: