http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

16.4.10

Magyar motívumok Chicagóban

,Facebook kóborlásom és  olvasása során  találta egy Magyar foltvarrót,ITT
1905, és érkezett Chicagóba, Gasperik  Mariska Lehet már mindenki ismeri csak én nem,  hiába késő érő vagyok de csodálatos szép munkákat találhatok .Csináltam egy blogot ahol meg próbáltam a technika segítségével lefordítani ITT olvashatjátok . Remélem aki még nem ismeri mint "én "sok szép mintát fog találni ,ami igazi Magyaros népi régi motívumok .
Azt gondoltam tovább fogok még kutakodni ,most ez nagyon érdekel ,nagyon kezdetleges a blog de szeretem volna minél előbb meg osztani veletek .Ha valaki még többet tud e témában megköszönöm a segítségét .



1 megjegyzés:

Endy írta...

Nem ismertem, mindìg valami ùjdonsàggal szolgàlsz!