http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

23.2.10

Az én madárkáim .

Tegnap nagyon elkapott a varrás utáni vágy, de mit varrjak  ?
Az ősszel nagyon szépek voltak a kék festős munkák a Határtalanul fesztiválon .
Ott gondoltam, ahogy nézegettem na én ilyet varrni sosem fogok tudni .
Még mindig fen áll az akkori állításom ,de valami kihívás azért ott motoszkált bennem. hátha képes vagyok valamit esetleg kihozni magamból.
Tudom fény évekre hátul vagyok azoktól a munkáktól
De mivel az ember a hibáiból tanul ,hát meg kell próbálni ,hogy tanuljunk.
Megterveztem virágot, madarat, levelet mindent ami az elképzelésem volt  madár minden kép kellet .
Papiron minden meg van , minden oké, hm még tetszik is .
Anyag volt  már rég kaptam egy nénitől, kendőt meg kötényt varrtak belőle valamikor .
Minták kivágása ,kétoldalú ragasztóra vasalás.
Na jöhet a felvasalás hú de jól ment minden  ,na de amikor az oda éget ragasztó véletlenül meg fogta a fehér alapot ,"kivakarni "sem lehet kezdet a kedvem alább hagyni.
A madárkák nem úgy sikerültek  ahogy akartam,( papíron még jól néztek) már nem tudtam vissza venni , na mindegy tanultam .
A tűzés hát az is akadozott ,miért is ne .
Mi volt a géppel ,vagy velem ?



5 megjegyzés:

ZsuzS írta...

Nekem azért tetszik!

Jutus írta...

Szerintem nagyon jó lett,igazán nincs okod panaszra.Mit akarsz elsőre,ha nekem így sikerülne elsőre...ohhhh!
Nekem nagyon tetszik,ráadásul a saját tervezésű mintád,ne legyél letörve!!!:DDD

t®eb♥®etta írta...

Szerintem is nagyon jó lett:D

Lonci (Győr) írta...

Majd lesz ennek még folytatása:-))) Csak kicsit több önbizalom! Jó lett:-)))

Sand and Sunshine írta...

You say this is practice, but oh what beautiful practice it is!