http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

29.12.09

Ricchi e Poveri Koncert

Az italodisco legjelesebb képviselője a hetvenes évek óta az egyik legsokoldalúbb pop együttese kontinensünknek, koncertjeiken a régi, nagy olasz slágerek jegyében nosztalgiázhat a közönség. A mai estén többek között felcsendül legismertebb daluk, a Mamma Maria is, amely 1981-ben a legnagyobb sláger lett Európában.Nagyon jó volt újra hallani ,ma este  egy kicsit vissza menni a múltba , fiatal éveinkbe .Már majdnem felkértem a párom egy táncra .Láttam az arcán Ő is vissza gondolt a múltra , fiatal évekre mikor még gond nélkül roptuk .

1 megjegyzés:

Mehike írta...

Teljesen véletlenül kapcsoltam a koncertre.Pár perc múlva amikor tovább akartam kapcsolni,mert azt gondoltam a párom nem akarja hallgatni,rám szólt"Na.miért kapcsolod el?"Nagyon jó volt visszamenni a múltba.Szinte minden száma ismerős volt.