http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

16.11.09

VISSZA KERÜLT

Vissza került a kis   bethlehem.
Még  három éve Dani unokám ,óvónénije kért meg hogy a pályázatukra készítsek ami bethlehemi jelenetet és szereplőit ábrázoló bethlem.
El is  készült , minden csoport egy formán kapott végül is az óvodába játékot.
Na de az a fura helyzet kerekedet hogy én többet nem találkoztam a kis bethlehenel .
Dani iskolás lett óvó néni elment hát a héten utána jártam hol merre lehet,a kis bethlehem .
Az óvónéni  haza vitte ,mondván hogy ne dobálódjon!
Na mindegy most már meg van .
Most újra vissza viszem az óvodába mivel van még óvodás unokám .


De közben varrtam is ,A net kóborlása során találtam egy  munkát nagyon megfogott .
Elmentetem meg próbálkoztam vele ment is minden simán ,de a tűzés nagyon macerás volt .
A pici négyzetekhez két oldalú ragasztót használtam .
El érkezett a tűzés jaaaj a sok kis négyzet táncolt ám a varrógép tűn.
Pedig  rá vasaltam le sem eset de a tű az nem volt kíméletes .
Vissza rakosgattam ahogy tudtam de már vasalni nem mertem a bélés miatt.
A gép alatt én pontosnak láttam de már felrakva ajajjaj hemzseg a hiba .

Hát most tanultam a saját hibámból

2 megjegyzés:

mmama írta...

Reeengeteg időd lehet :))
És türelmed !

Jutus írta...

Na ez aztán a minta !!!Nagyon nagy türelmed van hozzá és a szemed is valószinűleg tökéletes!!!Nekem ezek az apró kockásak közelről mindíg bántják a szemem.:D