http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

8.11.09

"HATÁRTALANUL" SZÉP NAP VOLT !!

Képek ITT       Határtalanul szép nap volt szombaton Határtalanul Jubileumi Kiállítása
 Nagyon sok szép munka volt látható
 
Még mindig hatása alatt vagyok a sok szépségnek.
Mindenkivel találkoztam akikhez barátság köt,és új barátság is kötetet.

Mmamanak szeretném megköszönni az angyalkát  ami kaptam.
Nagyon örültem ,hogy sikerült személyesen is találkozni végre.
A táskát sajnálom de vész helyzet volt és elment ajándéknak.
Ezkriszti naaaagyon finom volt a naspolya!!!

Kaptam még egy angyalkát Trudytól .
Kitűzőt Magnesztől akitől még tavaly kaptam szívecskét .
Lányok kösz a navigálást!!
Nagyon örülök hogy találkoztunk.

















3 megjegyzés:

Endy írta...

Helyettem is nèztètek? Olvasgatom a blogosok beszàmolòit, nèzem a kèpeket..gyonyoru kiàllìtàs!

Marika írta...

Nagyon szép volt !
Csodálatos munkák voltak kiállítva.

ezkriszti írta...

De jó kis válogatást fényképeztél! A szarkás kékfestő nekem is nagy kedvencem volt.