http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

9.8.09

AMIKET KAPTAM ÉS AMIT CSINÁLOK

Mint már beszámoltam róla Frida járt nálam kis családjával és ezt a nagyon szép kis képet kaptam ajándékba édes otthon van rá hímezve .Na és egy nagyon hasznos könyvet , sok jó ötlet található benne ,festéstől a kimonó varrástól minden .Természetesen én sem engedtem Őt el ajándék nélkül.
Most ezzel az új technikákkal próbálkozok ,szalag hímzést, már ismertem de most a táborban meg is szerettem .A másik technikát is a táborban tanultam a kéderezés hát ez új volt számomra ami már lehet másnak ezer éves. Most így be keretezve ezt a kis hímzést, majd valamibe be fogom dolgozni.
Ezt a babát legidősebb lánykámtól kaptam a Kisteleki vásárból ,hát fordult a világ a kislányától kap babát az anya.De tényleg milyen is az élet most én őrülök a babának, mint kicsi lánykám ,annak idején örült a tőlem kapott babának . (ja porcelán )

Nincsenek megjegyzések: