http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

6.7.09

VIRÁGZIK MINDEN






Minden virágba van borulva . Szépen helyre jöttek a begóniák is . Írtam már a jég nagyon elverte őket,azt hitem soha nem fognak nyílni.
Nem megy a varrás semmi ötlet de valahogy kedvem sincs most varráshoz .Pedig már kellene készülni a Tatabányai táborra .Ma már kinyomtattam mindent ami kell az előkészítéshez.Anyagokat is őssze kellene válogatni .
Nap közben unokázok ,míg a szülők dolgoznak .
Nyaralni is mentek ,a családból le az alföldre, úgy hogy még nincs itthon mindenki, megint van miért és kikért aggódni .
Na a mai napot sem ússzuk meg vihar nélkül .Hatalmas felhők jönnek Győr felől.



3 megjegyzés:

Edina írta...

Csodaszépen virágba borultál! Szép színekben pompázik minden! :)

Lente Julcsi írta...

Az én szívemet az a szép kis szék dobogtatta meg,szépen rendbe raktad!

Endy írta...

Gyonyoruek a viràgaid!
Most kaptam egy uzenetet Robertàtòl, hogy megkapta a takaròt, nagyon koszoni, nem tudja kinyitni a blogodat..? Megìrnàd nekem mikor lesz a Tatabànyai tàbor...hàtha èppen akkor otthon vagyok?!