http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

10.6.09

Hét dolog rólam.


Kovácsné Julcsi hívót e játékba, köszönöm,hogy kíváncsi rám. Tyúk anyó típus vagyok mindig szeretem tudni mi van szeretteim körül. Ekkora családban mindig van kiért miért aggódni.Izgulni egy egy vizsgáért .És mikor a nagy unoka szalad mamuuuciöötös lett a matek olan jó hallani.És én a vén fejemmel kislányosan ugrálok vele boldogan.Imádom a családom mindig készenlétben vagyok kinek mikor van rám szüksége .Olyan jó a tinikkel titkot tartani, persze a meg engedett határok közt.Kicsiknek a mértekre felelni.Szeretem az őszt ilyenkor a természet utoljára felölti szép ruháját , mielőtt elbúcsúzik megpihenni . Szeretem festeni az anyagot .ami mindig az ősz színeibe fejeződik be. Imádok játszani a színekkel. Életem vége felé végre csinálhatom ami kicsi lánykoromban nagy álmom volt, hogy egyszer én is varró géppel varrjak.Szomszéd néni varró nő volt és mindig csodálattal , lestem a varrógépet ahogy a tű le fel vart, akkor nekem ugrált.Mindig kaptam egy egy anyag darabkát ,jaj de nagy kincs volt az.Azt hiszem innen az anyag gyűjtési mániám.Csutkának varrtam szoknyát , nagy zsák varró tűvel,fekete cérnával azt kaptam, ma sem tudom mért.Olyan szépen fel tudtam öltöztetni azt a csutkát .Pedig volt babám.De tűt szegény anyám sosem talált a házba, én mindig elvarrtam, nem tudom hova raktam.Az álmom valóra vált ,tudok varrógéppel varrni , de van csiszolni való még.Szeretnék olyan boldog nagyanyóka lenni mint Édesanyám volt.De boldog és büszke volt öt unokájára na és 10 dédunokájára.Most így szép kerek az életünk, három lányommal a vőkkel és drága hat unokával.Annyi álmom van még, amit szeretnék meg valósítani.Magam és mások örömére, szépeket varrni.De tanulni, tanulni még többet , többet.Hát már nem tudom mennyit írtam de biztos túl léptem.Remélem Julcsi nem haragszik meg érte. Én Évát kérném meg hogy írjon magáról hét dolgot.
“Valahányszor elindulsz otthonról, húzd be az állad, emeld fel a fejed, és szívd tele a tüdőd levegővel, idd be a napfényt, köszöntsd mosolyogva a barátaidat, és szívvel-lélekkel szoríts mindekivel kezet. Ne félj attól, hogy félreértenek, és egy pillanatig se törődj az ellenségeiddel. Döntsd el határozottan mi a szándékod, aztán pedig egyenesen törj a cél felé. Legyen szemed előtt a magasztos cél, amit kitűztél magad elé – és akkor egy idő múlva észreveszed, hogy öntudatlanul is megragadod azokat a lehetőségeket, amelyek vágyaid teljesüléséhez szükségesek, ugyanúgy, ahogy a korallállatka kiválasztja a tenger habjaiból mindazt, amire szüksége van. Képzeld önmagadat annak a tehetséges, komoly, hasznos embernek, aki lenni akarsz, és ez a gondolat óráról órára jobban átalakít majd, hogy saját eszményedet megközelítsd… A gondolat minden, őrizd meg e helyes lelki magatartást: a bátorság, az őszinteség, a jó kedély szellemét. A gondolkozás szinte alkotás. Minden jó dolognak a vágy a szülője, és minden őszinte imádságot meghallgat az ég. Olyanokká leszünk, amilyenekké szívünk mélyén lenni szeretnénk.”

3 megjegyzés:

Lente Julcsi írta...

Köszönöm,hogy írtál magadról!
Jó lenne nekünk is egy ilyen nagyi.Az egyik sajnos messze lakik,őt mindig várják a gyerkőcök.A másik közel van,de nem igazán ért a gyerekek nyelvén :(
Azért én még reménykedem :)

Marika írta...

A reményt ne add fel !Majd megérik a nagyiságra,a nagyi.Csak nehogy későn érő legyen.

Lente Julcsi írta...

Játssz velem újra légy szíves!