http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

20.4.09

ROZSDÁZÁS



Megpróbáltam én is még egyszer a rozsdázást. Az első alkalomkor nem használtam ecetet és nem is lett jó az eredmény elment a kedvem .Na tegnap minden lim lomot ami rozsdás volt össze szedtem ,ecetes vízben áztatott molinó anyagba csavartam a rozsdás kacatokat. Egy patkót is áldozatul eset, azt hiszem a patkóval még próbálkozom .Nem akartam hinni a szememnek hogy ma már ilyen rozsda marták lettek az anyag darabok .Más blogokban olvasgattam ,hogy öt hat nap múlva van csak hatása a rozsdának .Szerintem valamit nem jól csináltam vagy jól azért volt e a gyors hatása a rozsdának.Lehet az ecet lett több a kelleténél nem méricskéltem semmit csak úgy öntöttem az áztató vízhez.Az anyagon nem veszek észre semmit, hogy károsodott volna a rozsdától.

2 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Tényleg jó lett, Tatabányán kérd Méhikétől a szívemet, ami a tied lett. Én ma utazom, nem tudok menni, de nála lesz.:-)))
Érezzétek jól magatokat.

Marika írta...

Köszönöm a szived :O)Jó utat és te is érezd jól magad !!