http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

9.1.09

RÉGI IDŐK MOZIJA

Mmama hív hogy" mennyünk a moziba be "Vidéki /falusi/ kislány vagyok annak idején egy héten vasárnap délután és csütörtökön este volt mozi .Más szorakozási lehetőség nem volt ,csak a bálok de arra nem mehetem .Csak mikor már betöltötem a 18 at !. Akkor is az anyuval .De moziba mehetem nagytalálka hely volt . AJJAJ! Akkor még mozi volt a mozi. A film vetítő bugását lehetet hallani .Hát ilyen körülmények közt is nagy hatással volt rám a Valahol Europában .Még ma is ugyan ugy nézem végig mintha előszőr látnám .Nagyon meghatot a sok sok kis csavavargó még mindig ugyan ugy könny szőkik a szemembe .Emlékeimben megmaradtak a régi magyar szép filmek . A kőszivüember fiai ,Körhinta ,Fekete gyémántok ,2x2 néha5, Na és azIndul a bakterház, amit már az unokákkal nevetünk végig . A kösztümös régi filmeket szeretem. Megnézem ha néha, néha van a tv-ben .Na és a Lányom nélkül soha ,nálam ez a "Piedóne",ismétlés ,ismétlés.Nem szeretem az erőszakos dir dur semmi értelme filmeket ,sajnálom az időt ezekre és nem is érdekel .Nincs már mozi se a pici városunkba .

3 megjegyzés:

Kékbálna írta...

Azt hiszem holnap (szombaton) adja az M1 az Indul a bakterházat.

Marika írta...

Az m2esen ment köszi .

mmama írta...

Nézz be hozzám valamiért !