http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

28.1.09

FÜGGŐSÉG

Mmamától , kaptam a kérdést milyen függőségek játszanak szerepet életemben .Nekem is első és egyben legszebb, leghálásabb függőségem a családom . Második függőségem mivel az egész életünk meghatározó tényezője volt imádom a lovakat ami férj uram függősége de 38éve már az enyém is . Harmadik függőségem mi lehet mint a tű, cérna ,varrógép, varrás . És a negyedik is csak vele függ össze. Imádom az anyagokat festeni csodálatosan jó dolog ha az elképzelt képhez vagy takaróhoz meg festem az anyagot . Boszorkány módra keverem kavarom a színeket .Ötödik azt hiszem magától értetődik kóborolás a nett által adatot hatalmas világban .Szeretném én is megtudni mik a függőségei .Loncinak , Méhikének ,Fridának .Remélem nem veszik rossz néven kiváncsis kodásom. Az elérhetőségemmel nem tudom mi a gond de valamit nagyon elrontottam .Igyekszem a magam módján ha tudom helyre hozni nem töröltem semmit mégis azt írja .De ha valaki tudna segíteni nagyon meg köszönném.

1 megjegyzés:

Trudi írta...

Most sikerült átjavítanom a blogod elérhetőségét. Átnevezted? Eddig az volt: foltjaim.blogspot.com, most: szabonemarika.blogspot.com. De így már jó, meg tudom nyitni.