http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

1.12.08

HÉTFŐ TÁSKA VARRÁSNAK INDULT



A mai nap táska varrásnak indult meg lett a jo lessz valamire zsákban a szövet nadrág .De mielőtt szétbontás áldozata lett volna ép haza jövő lányom/egy utcában lakunk/ felprobálta és a15 évvel ezelőtti nadrágbol a mai divatnak megfelelöen halásznadrág lett szár elvágás vissza hajtás ,nadrág késsz már használatban is. Nagyon boldog én is táska majd máskor de az a szövet táska nagyon jo amit Fridánál látam .Befejeztem még tavaly karácsonyra félbe maradt teritőket .

2 megjegyzés:

Juhizs írta...

Már több blogban láttam, hogy valahogy most előveszik a félbehagyott dolgokat, biztosan az ünnepváró hangulat teszi.
(Vagy a lelkiismeret-furdallásé ;-)

Marika írta...

Szerintem mind kettő .Tavaly is kevés volt az idő és most is az .Pedig tavaly még nem is volt blogom .